Publicitat a Youtube Ads

Aconseguir l’èxit en un negoci digital no és tan difícil si sabem identificar els mitjans, eines, plataformes i espais a què hem de recórrer, i és a la publicitat de Youtube on donarem a conèixer els nostres serveis i/o productes.

Hi ha moltes maneres de desenvolupar una empresa a internet. Tal és el cas dels anuncis a YouTube Ads , a través dels quals podem exposar anuncis audiovisuals força cridaners i envoltants.

Tot i això, és vital comptar amb un expert que potenciï la teva publicitat a Andorra i la faci atractiva. Per això us oferim aquest servei a 2Grow, brindant-vos els coneixements d’un equip interdisciplinari.

Publicitat a Youtuve

¿QUÈ ÉS LA Publicitat a Youtube Ads?

La publicitat a YouTube Ads és una eina de la plataforma YouTube, per mitjà de la qual es realitzen publicitats de videomàrqueting; cosa que significa que els anuncis són exposats mitjançant arxius audiovisuals.

Aquest és el sistema de publicitat en vídeos més utilitzat a nivell mundial, brindant grans oportunitats, ja que disposa de diferents tipus de campanya, formats i segmentacions.

A més que posseeix una enorme quantitat d’usuaris i subscriptors que donen vida al lloc; amb un consum massiu que cada cop es major i es va apoderant del temps dels internautes.

Els tipus de formats de publicitat a YouTube Ads

Definitivament YouTube és una oportunitat increïble per donar-te a conèixer, no només per les seves múltiples opcions i funcionalitats sinó perquè també incorpora diferents formats per a l’ajustament a cada model publicitari, els quals descriurem a continuació:

Anuncis in stream

Es tracta d’anuncis que es poden publicar abans, durant o després de cada vídeo penjat a YouTube, així com a diferents llocs web i fins i tot en múltiples aplicacions que s’associen a aquesta plataforma o a Google.

I aquests anuncis es divideixen alhora en:

  • Anuncis TrueView in stream: es poden ometre un cop han passat 5 segons, es basen en el model de cost per vista (CPV) i tenen la capacitat de redirigir l’internauta cap a un lloc web específic.
  • Anuncis in stream fixos: és a dir, que no hi ha l’opció d’omissió. Aquests posen una durada d’entre 15 i 20 segons i es paguen mitjançant el cost per mil impressions (CPM).
Anuncis TrueView video discovery

També són coneguts com a anuncis TrueView en display. Solen ser mostrats entre els resultats de cerca de la pàgina principal i són pagats únicament quan l’usuari fa clic i comença la visualització.

És important assenyalar que s’hi afegeixen dos tipus de modalitats de pagament, les quals són:

  • TrueView for action: el pagament per determinades accions que va fer l’usuari.
  • TrueView per a shopping: el pagament s’enllaça directament al comerç.
Anuncis out stream

Aquest tipus d’anuncis només estan disponibles per a equips tecnològics mòbils, és a dir, smartphone i tablet. I tenen la particularitat que es reprodueixen de manera automàtica, i és l’usuari qui activa el so en cas de trobar-se interessat.

Es paguen a través del model CPM, i per això han de ser reproduïts per un mínim de 2 segons i ocupar almenys el 50% de la pantalla del dispositiu.

Anuncis masthead de YouTube

Són aquells que tendeixen a fer presència al feed de YouTube, per ser més específics, a la pàgina principal. Estan disponibles tant per a equips mòbils com portàtils i ordinadors d’escriptori, i són cobrats pel model CPM i pel model CPD (cost per dia).

Cal destacar que per a l’execució d’aquest tipus de publicitat es requereixen reserves amb l’equip de vendes de Google.

Els bumpers publicitaris

Aquests són anuncis curts, ja que la durada és d’un màxim de 6 segons, i es poden reproduir abans, durant o després del vídeo; amb la particularitat que no existeix l’opció d’omissió per part de lusuari.

Pel que fa a la forma de pagament, aquesta està basada en un sistema de licitació CPM. I, cal destacar, que solen ser força emprats en conjunt amb els anuncis TrueView.

Deixa la teva publicitat a YouTube Ads en mans de 2GROW

2Grow és una agència a Andorra amb una gran experiència en el posicionament de llocs web. A més, comptem amb un equip multidisciplinari que aborda cadascuna de les àrees del màrqueting digital i va més enllà.

Així que et garantim un acompanyament integral durant tot el procés i un estudi complet de la teva marca; en pro d’aplicar característiques específiques a la publicitat de YouTube Ads i fer-la molt més rendible.

Així mateix, analitzem les dades resultants de cadascun dels anuncis, per executar les accions que siguin pertinents a la recerca de la millora contínua.

Els avantatges dels anuncis de YouTube Ads

Heus aquí alguns dels avantatges més rellevants en anuncis de la publicitat a YouTube:

R

Abast extraordinari

YouTube és la segona plataforma, després de Google, amb més cerques a nivell mundial. A més, totes dues pertanyen a la mateixa família, per això comparteixen els usuaris i tenen un abast inimaginable.

R

Format preferit

la gran majoria dels internautes prefereixen consumir contingut a través d’un format audiovisual, per això augmenta les possibilitats d’èxit

R

Pagament per vista

aquesta plataforma disposa de la funció de CPV, cosa que vol dir que només pagaràs quan un usuari interactua amb el teu anunci o el visualitza per almenys 30 segons.

R

Limitació de vistes

gràcies a aquesta opció podem evitar que un vídeo es repeteixi a un mateix usuari moltes vegades, per tal que aquest no se senti avorrit o tingui una sensació de rebuig.

R

Posicionament

pots fer que el teu lloc web estigui en una millor posició generant trànsit a través dels anuncis a YouTube.

R

Segmentació específica

YouTube compta amb moltes opcions al moment de fer la segmentació; per tant, les campanyes es dirigiran a un usuari en específic; augmentant així les probabilitats que aquest es converteixi en consumidor i potenciï la rendibilitat.

R

Anàlisi de dades

la plataforma compta amb l’eina YouTube Analytics, mitjançant la qual es poden obtenir dades relacionades amb la teva campanya; com ara la quantitat d’usuaris, el temps que fan servir, la interacció, la demografia, entre d’altres.

R

Disponible per a tothom

YouTube és una de les plataformes amb més abast entre els tipus de dispositius existents. I és que es pot visualitzar sense problemes des d’ordinadors, tablets, smartphones, Smart TV, portàtils, etcètera.

Abrir chat
Hola 👋
¿En que podemos ayudarte?