Publicitat a Youtube Ads
Aconseguir l’èxit en un negoci digital no és tan difícil si sabem identificar els mitjans, eines, plataformes i espais a què hem de recórrer, i és a la publicitat de Youtube on donarem a conèixer els nostres serveis i/o productes.
Hi ha moltes maneres de desenvolupar una empresa a internet. Tal és el cas dels anuncis a YouTube Ads , a través dels quals podem exposar anuncis audiovisuals força cridaners i envoltants.
Tot i això, és vital comptar amb un expert que potenciï la teva publicitat a Andorra i la faci atractiva. Per això us oferim aquest servei a 2Grow, brindant-vos els coneixements d’un equip interdisciplinari.
¿QUÈ ÉS LA Publicitat a Youtube Ads?
La publicitat a YouTube Ads és una eina de la plataforma YouTube, per mitjà de la qual es realitzen publicitats de videomàrqueting; cosa que significa que els anuncis són exposats mitjançant arxius audiovisuals.
Aquest és el sistema de publicitat en vídeos més utilitzat a nivell mundial, brindant grans oportunitats, ja que disposa de diferents tipus de campanya, formats i segmentacions.
A més que posseeix una enorme quantitat d’usuaris i subscriptors que donen vida al lloc; amb un consum massiu que cada cop es major i es va apoderant del temps dels internautes.
Els tipus de formats de publicitat a YouTube Ads
Definitivament YouTube és una oportunitat increïble per donar-te a conèixer, no només per les seves múltiples opcions i funcionalitats sinó perquè també incorpora diferents formats per a l’ajustament a cada model publicitari, els quals descriurem a continuació:
Anuncis in stream
Es tracta d’anuncis que es poden publicar abans, durant o després de cada vídeo penjat a YouTube, així com a diferents llocs web i fins i tot en múltiples aplicacions que s’associen a aquesta plataforma o a Google.
I aquests anuncis es divideixen alhora en:
- Anuncis TrueView in stream: es poden ometre un cop han passat 5 segons, es basen en el model de cost per vista (CPV) i tenen la capacitat de redirigir l’internauta cap a un lloc web específic.
- Anuncis in stream fixos: és a dir, que no hi ha l’opció d’omissió. Aquests posen una durada d’entre 15 i 20 segons i es paguen mitjançant el cost per mil impressions (CPM).
Anuncis TrueView video discovery
També són coneguts com a anuncis TrueView en display. Solen ser mostrats entre els resultats de cerca de la pàgina principal i són pagats únicament quan l’usuari fa clic i comença la visualització.
És important assenyalar que s’hi afegeixen dos tipus de modalitats de pagament, les quals són:
- TrueView for action: el pagament per determinades accions que va fer l’usuari.
- TrueView per a shopping: el pagament s’enllaça directament al comerç.
Anuncis out stream
Aquest tipus d’anuncis només estan disponibles per a equips tecnològics mòbils, és a dir, smartphone i tablet. I tenen la particularitat que es reprodueixen de manera automàtica, i és l’usuari qui activa el so en cas de trobar-se interessat.
Es paguen a través del model CPM, i per això han de ser reproduïts per un mínim de 2 segons i ocupar almenys el 50% de la pantalla del dispositiu.
Anuncis masthead de YouTube
Són aquells que tendeixen a fer presència al feed de YouTube, per ser més específics, a la pàgina principal. Estan disponibles tant per a equips mòbils com portàtils i ordinadors d’escriptori, i són cobrats pel model CPM i pel model CPD (cost per dia).
Cal destacar que per a l’execució d’aquest tipus de publicitat es requereixen reserves amb l’equip de vendes de Google.
Els bumpers publicitaris
Aquests són anuncis curts, ja que la durada és d’un màxim de 6 segons, i es poden reproduir abans, durant o després del vídeo; amb la particularitat que no existeix l’opció d’omissió per part de lusuari.
Pel que fa a la forma de pagament, aquesta està basada en un sistema de licitació CPM. I, cal destacar, que solen ser força emprats en conjunt amb els anuncis TrueView.
bàsic
YOUTUBE Ads Bàsic- Creació d’1 Campanya
- Creció d’1 Anunci
- 4 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
- Disseny d’un banner d’alta qualitat
pro
YOUTUBE Ads Pro- Creació d’1 Campanya
- Creció de 5 Anuncis
- 8 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
- Disseny de 4 Banners d’alta qualitat
- Edició d’1 Video publicitari
premium
YOUTUBE Ads Premium- Creació d’1 Campanya
- Creció de 10 Anuncis
- 16 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
- Disseny de 8 Banners d’alta qualitat
- Edició de 2 Videos publicitaris
Deixa la teva publicitat a YouTube Ads en mans de 2GROW
2Grow és una agència a Andorra amb una gran experiència en el posicionament de llocs web. A més, comptem amb un equip multidisciplinari que aborda cadascuna de les àrees del màrqueting digital i va més enllà.
Així que et garantim un acompanyament integral durant tot el procés i un estudi complet de la teva marca; en pro d’aplicar característiques específiques a la publicitat de YouTube Ads i fer-la molt més rendible.
Així mateix, analitzem les dades resultants de cadascun dels anuncis, per executar les accions que siguin pertinents a la recerca de la millora contínua.
Els avantatges dels anuncis de YouTube Ads
Heus aquí alguns dels avantatges més rellevants en anuncis de la publicitat a YouTube:
Abast extraordinari
YouTube és la segona plataforma, després de Google, amb més cerques a nivell mundial. A més, totes dues pertanyen a la mateixa família, per això comparteixen els usuaris i tenen un abast inimaginable.
Format preferit
la gran majoria dels internautes prefereixen consumir contingut a través d’un format audiovisual, per això augmenta les possibilitats d’èxit
Pagament per vista
aquesta plataforma disposa de la funció de CPV, cosa que vol dir que només pagaràs quan un usuari interactua amb el teu anunci o el visualitza per almenys 30 segons.
Limitació de vistes
gràcies a aquesta opció podem evitar que un vídeo es repeteixi a un mateix usuari moltes vegades, per tal que aquest no se senti avorrit o tingui una sensació de rebuig.
Posicionament
pots fer que el teu lloc web estigui en una millor posició generant trànsit a través dels anuncis a YouTube.
Segmentació específica
YouTube compta amb moltes opcions al moment de fer la segmentació; per tant, les campanyes es dirigiran a un usuari en específic; augmentant així les probabilitats que aquest es converteixi en consumidor i potenciï la rendibilitat.
Anàlisi de dades
la plataforma compta amb l’eina YouTube Analytics, mitjançant la qual es poden obtenir dades relacionades amb la teva campanya; com ara la quantitat d’usuaris, el temps que fan servir, la interacció, la demografia, entre d’altres.
Disponible per a tothom
YouTube és una de les plataformes amb més abast entre els tipus de dispositius existents. I és que es pot visualitzar sense problemes des d’ordinadors, tablets, smartphones, Smart TV, portàtils, etcètera.