Publicitat a Facebook Ads

Per sobresortir en un mercat tan competitiu com el digital, hem de recórrer a diferents estratègies que aconsegueixin posicionar la nostra pàgina web, i amb la publicitat a Facebook obtens un abast més gran entre els potencials consumidors.

I un dels mètodes més utilitzats són els anuncis de Facebook Ads , ja que es tracta d’anuncis publicitaris a la xarxa social més gran que existeix actualment; la qual a més disposa de múltiples opcions que s’adeqüen al teu negoci.

Per aquest i altres motius a l’agència 2Grow t’oferim el servei de publicitat a Andorra a través dels nostres experts, que dirigiran els anuncis al segment correcte, aplicant alhora elements claus que potenciaran els resultats.

Publicitat a Facebook

¿Què és la publicitat a Facebook ADS?

Es tracta d’un mètode publicitari que es duu a terme dins de la plataforma de publicitat de Facebook, per tal de fer conèixer una empresa, marca o diferents productes i serveis; incentivant els usuaris a convertir-se en consumidors.

Aquesta eina disposa de múltiples opcions per ajustar els anuncis. A més, ofereix variades alternatives per a la parametrització, d’acord amb les característiques del negoci i el pressupost amb què es compti.

Unit a això, és possible realitzar publicacions patrocinades, les quals es dirigeixen als internautes que fan ús de les diferents xarxes socials, i fins i tot de les milions de pàgines web existents al cercador de Google.

¿Com creem la teva PUBLICITAT a Facebook Ads?

Volem mostrar-te un petit resum dels passos per crear la publicitat del teu negoci a Facebook Ads:

Estudiem els objectius

El primer que hem de fer és estudiar a profunditat els objectius que tinguis al cap, ja que partint d’allà donarem vida a les campanyes més idònies; per aconseguir resultats exitosos i fer de la teva inversió molt rendible.

Posteriorment, fem un informe detallat amb les característiques de la campanya que ens resulti més adequada. I creem el compte a Facebook, en cas que no en tinguis.

Indiquem el nom de la campanya

Bé, ara ha arribat el moment d’indicar-li a Facebook quin serà el nom de la teva campanya; la qual ha d’estar prèviament pautat i ha de ser força estratègic, per la qual cosa amb molt de gust podem orientar-te a escollir-lo.

Així mateix, seleccionem la interacció ideal, cosa que significa que hem d’especificar si volem comptabilitzar els m’agrada, les respostes, els comentaris dins de les publicacions, interaccions determinades, etcètera.

Triem els mitjans o plataformes

En aquest segment triarem els mitjans digitals, plataformes o xarxes socials, on volem que aparegui les nostres campanyes de Facebook. Entre les més comunes hi ha: Instagram, Messenger, Audience Network i, per descomptat, Facebook.

Tot i això, també podem anar més enllà i triar un sistema operatiu en específic (Android, Windows, Linux, iOS, etc) i/o tipus d’equips tecnològics (smartphone, ordinador, tablet, portàtil, entre d’altres).

Donem vida als anuncis

Ha arribat el moment de donar vida als anuncis, per això triarem el format que sigui més convenient i pujarem el text, les imatges, l’àudio o l’arxiu en general que desitgem donar a conèixer.

Especificem l'objectiu de màrqueting

Un cop hem complert el pas anterior, procedim a ingressar a Facebook per especificar quin és l’objectiu de màrqueting que ens porta a publicar una campanya dins d’aquesta enorme plataforma.

I entre les opcions més comunes hi ha: l’augment de trànsit en aplicacions o pàgines web, donar a conèixer una marca específica, aconseguir la interacció amb un públic determinat, obtenir clients potencials, enviar un missatge específic, aconseguir conversions, entre d’altres.

Duem a terme la segmentació del públic

El següent pas és escollir el públic al qual es mostrarà la campanya. Per a això us indicarem a Facebook la segmentació, la qual cosa significa que seleccionarem el rang geogràfic on s’haurien d’ubicar aquestes persones, així com l’edat, el sexe, l’idioma que parlin, entre altres detalls.

I per fer encara més viables els anuncis, detallarem els interessos i comportaments prèviament estudiats; excloent així els grups de persones que tenen poques o nul·les probabilitats de fer l’acció comercial.

Establim el pressupost a Facebook

Després us indiquem a la plataforma de Facebook Ads quin és el pressupost que s’ha destinat per als anuncis; el qual es pot distribuir per dies o per campanyes senceres, d’acord amb la durada.

Aquí farem èmfasi a la data d’inici i a la data final. I podem triar els horaris exactes en què volem que es mostrin els anuncis publicitaris, segons el comportament de la nostra audiència.

Portem el control dels resultats

I finalment posem fil a l’agulla amb el control i seguiment, per garantir que els resultats que s’estan obtenint siguin els previstos; en cas contrari, avaluarem les dades i estadístiques per determinar quines modificacions podem fer sense perdre cap temps.

¿Vols saber per què 2GROW és el teu millor aliat per realitzar la teva PUBLICITAT A Facebook Ads?

Principalment perquè disposem d’un equip altament capacitat per avaluar les condicions del teu negoci i garantir el compliment dels teus objectius, a través de l’ús de les estratègies més idònies per a tu.

A més, els nostres experts tenen coneixements totalment actualitzats, que van de la mà dels mètodes més innovadors del moment; així estaràs a tocar dels potencials clients i podrem fer les teves campanyes més atractives.

I això no és tot, ja que 2Grow es converteix en la teva mà amiga, dirigint-te en tot el procés i donant orientacions durant i després de les campanyes, per incrementar els resultats.

Els avantatges dels anuncis de Facebook ADS

Els anuncis de Facebook Ads aporten múltiples avantatges o beneficis, els quals us explicarem just ara:

R

Segmentació única

Facebook compta amb centenars d’opcions per realitzar una segmentació súper específica, cosa que permetrà obtenir millors resultats.

R

Públic immens

aquesta xarxa social és la més gran que existeix actualment, amb més de mil milions d’usuaris que es connecten cada dia; el que es resumeix en altes probabilitats que les campanyes tinguin èxit.

R

Pressupost flexible

hi ha múltiples alternatives per executar les teves campanyes publicitàries a Facebook Ads, cadascuna de les quals es pot ajustar al teu pressupost i objectius.

R

Dades al moment

Facebook Ads va proporcionant estadístiques i dades, relatives al comportament dels anuncis davant dels usuaris, a fi que es posin en pràctica noves estratègies.

Abrir chat
Hola 👋
¿En que podemos ayudarte?