Campanyes de Google Ads

Sabem que no és gens fàcil mantenir-se entre les primeres posicions dels motors de cerca de Google, i és que hi ha múltiples aspectes que hem de tenir en compte perquè una web sigui òptima a l’univers d’Internet.

I entre els tants mètodes surten a la llum les campanyes de Google Ads, com una de les millors formes per mostrar els anuncis del teu negoci en el moment indicat i, sobretot, als internautes adequats.

Així que a 2Grow ens complauem a oferir-te el nostre servei de posicionament, mitjançant el qual podem desenvolupar campanyes personalitzades de Google Ads.

Campanyes de publicitat a Google Ads

QUÈ ÉS EL Campanyes de Google Ads?

Les campanyes Google Ads són mètodes publicitaris per mitjà dels quals es mostren diferents anuncis als resultats dels motors de cerca de Google, per tal de promoure marques, productes i/o serveis.

Aquesta estratègia de màrqueting és força emprada a nivell mundial, i compta amb múltiples característiques que la fan ajustar-se al pressupost i als requeriments propis de cada lloc web.

A més, es poden personalitzar per fer-les arribar a un segment determinat, dins del mercat on s’ha establert un negoci, amb la finalitat principal que la inversió sigui més rendible.

Com executem les campanyes de Google Ads al vostre lloc web?

En breu t’explicarem de forma breu i genèrica quins són els passos que segueixen els nostres professionals en SEM per aplicar les campanyes de Google Ads:

Estudi i avaluació del negoci

El primer que fem és aturar-nos a estudiar a profunditat quin és el negoci, com està format, quins són els seus objectius, quin és el client ideal i quins són els productes o serveis que ofereix.

Així mateix, determinem si hi ha una competència forta i les bases de la mateixa. Avaluem les projeccions de la marca i les estratègies més actuals que hagin estat posades en marxa per optimitzar-les.

Àmbit geogràfic

Ara ha arribat el moment de deixar clar en quin espai geogràfic es podrà visualitzar aquesta campanya; ja que aquesta podria tenir un abast tant local com internacional.

I, durant el procés, recollim dades referents a la segmentació específica del mercat al qual s’està enfocant el negoci en qüestió.

Avaluem el pressupost

Després fem reunions amb el client per pautar quin és el pressupost que s’haurà d’invertir a les campanyes Google Ads. En aquest cas s’han de tenir en compte diversos factors; com, per exemple, els resultats que es volen obtenir i els tipus de campanya reeixides que han estat llançades per la competència.

Seguiment dels resultats

Finalment ens enfocarem en el control i seguiment de les estadístiques i dades obtingudes a partir de la posada en marxa; amb la finalitat de detectar possibles debilitats i oportunitats de millora, i dur a terme les correccions que calguin en el moment oportú.

Definim l'objectiu de les campanyes

Aquest és un pas molt important perquè aquí ens posem d’acord amb el client per definir quin és l’objectiu principal de les campanyes; i a partir d’allà es plasmen els ajustaments a realitzar.

És important assenyalar que entre els objectius més comuns tenim:

  • Millorar la posició de l’espai digital als cercadors.
  • Augmentar la quantitat de clients potencials.
  • Elevar el flux de visites dins de la botiga digital o la pàgina web.
  • Crear més confiança en la marca, producte i/o servei.
Donem vida al missatge

En aquest punt procedim a crear un missatge realment impactant que pugui englobar les qualitats del lloc web, empresa digital o negoci online. I ho donem a conèixer amb el format que considerem més idoni.

Llancem els anuncis

Ara penjarem els teus anuncis a Google Ads, tenint especial cura amb els ajustaments i preferències que es realitzin; doncs cal considerar l’horari de visualització, el públic al qual va dirigit, les paraules claus, entre d’altres detalls.

Cal fitar que, en cas de presentar-se algun inconvenient de qualsevol tipus, estudiarem la continuïtat i la factibilitat de la campanya, així com la possible suspensió o cancel·lació; sempre per tenir cura dels teus interessos.

Per què hauríeu de triar 2GROW per a l’execució de les vostres campanyes de Google Ads?

Principalment perquè som una empresa sòlida al mercat que compta amb un equip d’experts d’àmplia trajectòria, els quals s’enfoquen a les diferents àrees del màrqueting digital per brindar-te una atenció integral.

A més, els nostres professionals en SEM fan una avaluació total del teu negoci per involucrar-s’hi al 100% i tenir clars els seus objectius, metes, característiques, públic ideal, majors competidors, etc.

I és que tenim al cap crear per a tu una campanya de Google Ads totalment personalitzada, que sigui rendible i que et faci destacar entre els altres llocs web quan els potencials consumidors facin ús dels motors de cerca.

Avantatges de les campanyes Google Ads

A continuació, et mostrarem alguns dels tants avantatges que podries començar a percebre en cas que permetis que instaurem les campanyes de Google Ads al teu negoci:

R

Augment del trànsit

així és, una campanya de Google Ads ben feta té el poder d’augmentar el trànsit, ja que els anuncis dirigeixen els internautes cap a la pàgina.
R

Més rendibilitat

s’eleva la rendibilitat del negoci, ja que mentre hi hagi més trànsit hi ha més possibilitat de captar consumidors.

R

Flexibilitat

es pot jugar amb el pressupost amb què comptes, en pro de fer campanyes intel·ligents que no excedeixin els teus límits però que potser siguin beneficioses.

R

Dades i estadístiques

i, per si no n’hi hagués prou, aquesta plataforma dóna dades i estadístiques, resultants del comportament de les campanyes del teu negoci. Això fa possible la detecció de punts febles i de fortaleses.

R

Posicionament

i, per descomptat, el trànsit també et fa ser més visible dins dels resultats dels motors de cerca de Google.

R

Contacte directe

els anuncis estan associats directament a l’empresa o web, per això els usuaris/clients podran comunicar-se directament amb tu a través dels mitjans que desitgis.

R

Públic adequat

Google Ads permet realitzar els ajustaments que siguin necessaris per dirigir les campanyes a la segmentació específica del mercat i obtenir millors resultats.

Abrir chat
Hola 👋
¿En que podemos ayudarte?