Publicitat a Google Shopping
Definitivament la publicitat a Google Shopping s’ha tornat un dels aliats principals per crear un negoci online, i és que els seus cercadors i plataformes promouen el posicionament dels llocs web en diferents formes.
I els anuncis a Google Shopping en són una, ja que donen a conèixer productes o serveis dins dels cercadors de Google, a través de publicitats parametritzades i molt estratègiques.
Per això és que a 2Grow t’oferim la publicitat a Andorra i la gestió d’aquest servei, amb la finalitat que donis a conèixer els productes de la teva marca i aconsegueixis un millor lloc en els motors de cerca, més solidesa del teu negoci i una rendibilitat òptima.
¿Què és la publicitat a Google Shopping?
Google Shopping és una plataforma de Google que té com a finalitat mostrar una àmplia gamma de productes a un públic determinat, establint una comparació de preus atractiva per a la compra.
I es torna una eina molt eficaç per a la promoció de determinats articles, ja que no només mostra el seu preu i característiques als cercadors de Google, sinó que també els mostra a la botiga de Google Shopping i s’enllaçen amb la pàgina web del venedor.
El pas a pas per crear els vostres anuncis a Google Shopping
Per nosaltres serà un plaer dur a terme la publicitat de Google Shopping al teu negoci. I en aquest instant us explicarem de manera breu en què consisteix el pas a pas:
Analitzem el teu negoci
En primer lloc, analitzem el teu negoci de manera integral, és a dir, els seus objectius, el públic ideal ja identificat, les característiques de la competència, les estratègies emprades amb anterioritat, el valor agregat dels productes, les característiques del lloc digital, etc.
La idea d’això és saber com abordarem les campanyes de Google Shopping amb especial enfocament a la teva marca, per treure’n la major rendibilitat possible.
Donem vida a la campanya de Google Shopping
Seguidament procedirem a crear la campanya publicitària, per això ingressarem a Google Ads i començarem indicant el nom d’aquesta campanya i el país on es realitzarà la venda.
D’altra banda, en aquest punt cal indicar el límit diari a invertir a les campanyes, així com el cost per cada clic que l’usuari faci (prèviament acordat).
Introduirem estratègies claus
Aquest pas va unit directament a l’anterior. I és que abans de publicar les campanyes donarem el nostre toc personal amb estratègies claus, com ara escollir un títol idoni (d’acord amb les keywords més rellevants), enllaçar les xarxes socials a la campanya, triar fotos realment atractives, afegir etiquetes personalitzades, etcètera.
Acompanyament durant i després
Per finalitzar estarem al corrent de totes les dades que vagi llançant Google Shopping en base a les teves campanyes, així podem orientar-te respecte a possibles modificacions o adequacions que s’hagin de fer als anuncis.
Creem un compte
Després crearem un compte per a la teva botiga digital dins de la plataforma de Google Merchant Center, a través del qual proporcionarem dades bàsiques, així com alguns camps per al contacte i el pagament.
Donem vida al feed de dades
El feed de dades no és més que l’arxiu contentiu de tota aquella informació relativa al producte, és a dir, les característiques que seran mostrades al potencial client; com ara el nom de larticle, el preu, el model i la descripció.
La informació plasmada aquí és força rellevant, ja que en dependrà la qualitat de l’anunci, i l’ideal és que sigui cridanera el consumidor. Cal tenir en compte que cal fer un feed per cada producte.
És important assenyalar que aquest fitxer ha de ser carregat a Google Merchant, i que el podem fer en un simple full de càlcul o fer ús d’alguns plugins o extensions que facilitin el procediment, en cas que disposeu d’una gamma àmplia d’articles.
Realitzem la vinculació amb Google Ads
Ara enllaçarem el teu compte de Google Merchant amb Google Ads. Això és indispensable per poder començar a crear la campanya publicitària i és un pas força senzill.
bàsic
GOOGLE Shopping Bàsic- Creació de 1 Campanya
- Creació del Merchant Center de Google
- Creció del feed de fins a 20 productes
- Sincronització del feed amb el CMS
- Creació de 1 audiència
- 4 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
pro
GOOGLE Shopping Pro- Creació de 1 Campanya
- Creació del Merchant Center de Google
- Creció del feed de fins a 50 productes
- Sincronització del feed amb el CMS
- Creació de 5 audiències
- 8 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
premium
GOOGLE Shopping Premium- Creació de 1 Campanya
- Creació del Merchant Center de Google
- Creció del feed de productes IL·LIMITATS
- Sincronització del feed amb el CMS
- Creació d’audiències IL·LIMITADES
- 16 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Optimització constant
- Planificació i estratègia
Coneix les raons per les quals hauries de fer la publicitat amb 2GROW
A 2Grow tenim tot l’equip necessari per garantir campanyes de Google Shopping òptimes per al teu negoci, ja que fem un estudi avançat dels teus objectius, productes i clients, per tal de donar vida als mètodes més adequats per a tu.
A més, ens mantenim atents als resultats que es vagin obtenint per detectar oportunitats de millora i corregir les possibles debilitats o falles que es presentin.
I ens comprometem a aplicar els nostres coneixements de màrqueting digital, per donar un valor afegit al servei; incloent així paraules claus idònies i altres elements que elevin les teves publicitats a Google Shopping. Doncs el teu èxit és el nostre!
¿Quins són els avantatges dels anuncis de Google Shopping?
Quan comencem a crear els anuncis de publicitat a Google Shopping per al teu negoci percebràs diferents avantatges, alguns dels quals et descriurem a continuació:
Trànsit rendible
De la mà amb les keywords
Posicionament
Publicitat molt atractiva
Ajustable
Estadístiques i dades
Informació Google Shopping del lloc oficial
Google Shopping permet als usuaris explorar productes que els anunciants i venedors hagin pujat i escollit mostrar amb aquest servei de publicitat.