Agència de Publicitat a Andorra
Estratègia de publicitat a Andorra
Les estratègies de màrqueting són realment àmplies, però, sempre n’hi ha algunes que resulten més efectives segons el tipus de negoci, a l’agència de publicitat a Andorra desenvolupem campanyes de pagament que promouen posicions més òptimes als motors de cerca de Google; per incrementar el trànsit i potenciar les vendes amb la captació de nous consumidors. A 2Grow comptem amb tots els coneixements i l’equip de professionals per implementar les millors estratègies per crear la publicitat a Andorra per al teu negoci i ajudar-te a assolir els objectius amb campanyes optimitzades.
Som la teva Agència de Publicitat a Andorra
A 2Grow farem que la teva inversió sigui rendible, doncs donem vida a campanyes personalitzades mitjançant l’estudi de la segmentació específica del teu negoci, perquè així puguin arribar al teu client ideal.
Però això no és tot, ja que una vegada que des de l’agència posem en marxa aquestes estratègies de publicitat a Andorra, ens encarreguem de fer-ne el seguiment per proporcionar-te dades exactes dels resultats obtinguts. I entre els beneficis que et garantim estan:
Augment constant del trànsit de la web, Increment de les vendes provinents de nous consumidors, Major rendibilitat del lloc web i aportació de solidesa al posicionament orgànic (SEO).
Totes les campanyes de Publicitat d'Andorra
CAMPANYES DE YOUTUBE ADS
CAMPANYES D'INSTAGRAM ADS
CAMPANYES DE SHOOPING
CAMPANYES DE GOOGLE ADS
CAMPANYES DE FACEBOOK ADS
Quina és la diferència entre el SEO i el SEM?
Aquesta és, sens dubte, una de les preguntes més recurrents entre els nostres clients. I hem d’aclarir que el SEO fa referència al posicionament o a l’augment de la visibilitat mitjançant el desenvolupament de contingut de qualitat i l’adopció d’estratègies que afecten les posicions orgàniques.
Mentrestant, el SEM fa referència al pagament de determinades campanyes publicitàries, per un temps determinat i l’increment de la visibilitat dins dels motors de Google.
És important que sàpigues que tots dos tenen el mateix objectiu, i és impulsar el negoci i consolidar-ho en el temps. A més, des de l’agència de publicitat a Andorra, recomanem que l’ideal és que s’apliquin en conjunt i de manera intel·ligent, amb un estudi profund d’estructura de la web, el públic, la marca, el producte/servei, etcètera.
Publicitat de Google ADS
Pel que fa a Google, aquest es pot definir com un espai dins del cercador on es mostren milions d’anuncis associats a les diferents campanyes que estiguin pagant el servei i que l’agència de publicitat, en aquest cas d’andorra tingui creada.
I es fa servir d’una manera molt particular, perquè els usuaris fan cerques al cercador i Google els anirà mostrant els resultats d’acord amb l’anunci publicat en una zona dels resultats generals. Hi ha moltes zones d’aquesta plataforma, i els usuaris els veuran en diferents formats. Alguns dels seus tants beneficis són:
- Augmenta el trànsit de les pàgines web, Ecommerce o botigues online, ja que els anuncis es mostren a les primeres zones dels resultats.
- Incrementa les possibilitats de venda, ja que els anuncis són els primers resultats que visualitzen els usuaris.
- Ofereix informació detallada del tipus producte o servei que s’està oferint per a la cerca de l’usuari.
Publicitat de Facebook Ads
Aquesta és una eina creada per la plataforma Facebook perquè qualsevol empresa pugui crear anuncis publicitaris orientats al comerç dels seus productes i/o serveis.
Actualment és una de les estratègies més reeixides que utilitzem a l’agència, ja que té una gran varietat d’opcions per crear campanyes de publicitat a Andorra, Facebook és la xarxa social amb més quantitat de subscriptors.
Entre tots els avantatges que et podríem esmentar, els més importants són els següents:
- Es poden administrar totes les campanyes i definir on i quan s’han de publicar els anuncis.
- Permet el seguiment de les publicacions, per analitzar i avaluar el rendiment una vegada que s’han posat en marxa.
- Genera un panorama ampli de les campanyes, on es determinen els possibles canvis que cal fer amb la finalitat de maximitzar les vendes.
Publicitat a Instagram Ads
La gran xarxa social d’Instagram ha creat Instagram Ads com a mitjà perquè es creïn campanyes publicitàries. En general, aquest tipus de publicitat és més propera al públic al qual va dirigit el producte perquè els perfils tenen el poder de crear llaços.
A més a més, el contingut d’aquesta xarxa social és molt fàcil de pair pels usuaris, ja que consta de vídeos i imatges. Addicional, si l’empresa disposa d’una bona quantitat de seguidors augmenten les possibilitats d’assolir els objectius. Heus aquí alguns dels tants avantatges de les seves campanyes de publicitat:
- Eleva el reconeixement de la marca ràpidament.
- Permet la segmentació de les publicitats per fer-les arribar al públic ideal.
- Incrementa la quantitat de seguidors, sempre que les campanyes siguin òptimes.
- Augmenta la confiança dels potencials consumidors.
Publicitat a Youtube Ads
Com bé sabràs, YouTube és la plataforma audiovisual més utilitzada a nivell mundial. I és que cada cop és més habitual que les persones es documentin, entretinguin i passin gran part del temps fent ús de vídeos que considerin interessants.
I és precisament per això que YouTube Ads es converteix en una forma estupenda de fer publicitat; ja que els formats de les campanyes inclouen tant imatges com so i creen un impacte més gran en el públic al qual van dirigits. A continuació, altres avantatges:
- Hi ha moltes formes de segmentació, cosa que permet ser més específics i orientar els esforços en el públic que es desitja.
- Hi ha múltiples opcions per a la publicitat que es requereixi.
- Les campanyes són més visuals i entretingudes.