SEO OnPage
Perquè una estratègia SEO tingui bons resultats, cal optimitzar tots els aspectes d’un lloc web per tal de garantir que cadascun funcioni en plena harmonia i d’acord amb les bones pràctiques d’optimització.
Aquest treball requereix múltiples coneixements per part d’un equip de professionals SEO que estudiïn en profunditat la pàgina web utilitzant la seva experiència i eines especifiques.
A 2Grow hem creat el nostre servei SEO OnPage , amb el qual pretenem donar una empenta de qualitat a la teva pàgina web i aconseguir que es consolidi als cercadors a través d’estratègies orgàniques.
¿QUÈ ÉS EL SEO ONPAGE?
El SEO OnPage és el procés doptimitzar les pàgines d’una web per obtenir millors resultats i posicions en els cercadors i així aconsegueixin més trànsit.
Les tasques inclouen actualitzar el contingut de la pàgina, les etiquetes del títol, les capçaleres, els enllaços interns i molts més factors que afecten el resultat final als cercadors com Google.
Els pilars del SEO OnPage
El SEO OnPage necessita el desenvolupament dels seus pilars per poder considerar-se òptim. I a continuació t’explicarem de què tracten cadascun d’ells:
Connexió de paraules clau (semàntica)
És clar que el SEO OnPage promou la interacció entre les keywords, per augmentar el posicionament en els resultats de Google, aportant valor a la web i brindant utilitat a l’usuari.
Sense cap dubte, aquest és un dels punts més importants pel fet que les paraules clau són les que utilitza l’usuari per trobar el que necessita dins dels cercadors; cosa que significa que també promouen l’aparició d’aquelles webs que puguin cobrir aquest requeriment.
I amb una semàntica ideal ens referim que totes aquestes paraules claus estiguin relacionades d’una manera o altra i que hi hagi una connexió amb la temàtica principal; doncs aquesta és la fórmula perfecta per aconseguir un contingut de qualitat.
Títols i descripcions òptims
També se centra en l’estudi dels títols que s’assigna a cada contingut, així com la descripció d’aquests; doncs aquest és un dels factors més influents en els usuaris a l’hora de decidir-se per una web o una altra.
La idea és que els títols continguin la paraula clau, a més, sempre serà una bona opció esmentar el nom de l’empresa o marca i incloure paraules que cridin l’atenció, bé sigui amb negretes, majúscules, símbols o emojis.
I, quant a la descripció, resulta indispensable fer esment de la paraula clau i afegir variacions o paraules clau secundàries, sempre temptant l’usuari que entri a la web amb paràgrafs interessants que respectin els límits mínims i màxims.
H1, H2, H3… (capçaleres)
D’altra banda, el SEO OnPage dedica una atenció especial a les capçaleres dels continguts, perquè d’acord amb l’estructuració dels mateixos, Google anirà assignant el nivell d’importància de cada apartat.
La capçalera de més importància és l’H1 i no hauria d’aparèixer més d’una vegada a tot el contingut. Aquest ha de contenir la paraula clau per la qual s’ha de posicionar la pàgina a Google.
Ara bé, els H2 també són capçaleres importants per als motors de cerca, ajuden a Google entendre el context i l’estructura del contingut de la pàgina web i han d’utilitzar paraules clau rellevants, això pot millorar significativament la posició en els resultats.
I en el cas dels H3 la cosa canvia, son utilitzats principalment per estructurar encara més el contingut, sobretot si és molt extens, i com a les capçaleres anteriors s’han d’incloure paraules clau derivades o secundàries ja que faràn millorar els rànquings del motor de cerca.
Imatges òptimes
Les imatges són vitals a qualsevol pàgina web, perquè donen l’aportació visual a l’usuari i fan més interessant el lloc.
El SEO OnPage per a imatges és molt important per diversos factors, entre els més destacats és el de poder aparèixer imatges als resultats de cerca de Google, més del 20% de la quota del total de cerques.
Els treballs principals del SEO OnPage per a imatges se centra en l’etiquetatge correcte de cada imatge i l’optimització de càrrega el que accelerarà la velocitat de càrrega de la pàgina.
bàsic
SEO OnPage Bàsic- 4 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Assessoria personalitzada
- Planificació i estratègia
pro
SEO OnPage Pro- 8 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Assessoria personalitzada
- Planificació i estratègia
premium
SEO OnPage Premium- 16 hores de treball mensual
- Informe mensual de resultats
- Assessoria personalitzada
- Planificació i estratègia
¿Per què 2GROW és la millor opció per al servei SEO OnPage de la teva web?
A 2Grow comptem amb experts en SEO que donen el millor de si per garantir que el teu negoci tingui una estructura, elements i contingut d’alta qualitat, els quals treballin de manera harmònica i funcionin a la perfecció.
El nostre objectiu és que la teva web compti amb bases sòlides, però que a més tota la pàgina sigui atractiva, útil, funcional i addictiva, perquè així els usuaris no en vulguin sortir.
Som una agència especialitzada en SEO On Page a Andorra que es manté en constant actualització, ja que pretenem brindar-te el millor dels serveis i potenciar la visibilitat de la teva marca.
¿Com duem a terme el SEO OnPage a la teva web?
Tot i que el nostre servei SEO OnPage és totalment personalitzat, i ens ajustem a les necessitats pròpies del cada client, realitzem accions generals que descriurem a continuació:
Pas 1
Pas 2
Després es fa una revisió completa de l’estat de la web, amb l’objectiu de determinar-ne l’estat, així com estratègies que estan implementades al voltant del SEO.
Pas 3
Investiguem la competència per tal de determinar aquells punts que poguessin servir d’utilitat i guia en la implementació del SEO OnPage a la web.
Pas 4
Es realitza un esquema on s’especifica amb claredat l’arquitectura ideal que hauria de posseir el lloc web per ser considerat òptim als ulls de Google i per resoldre les intencions de cerca dels usuaris.
Pas 5
Pas 6
Per altra banda, fem la detecció de contingut que pugui estar generant debilitats o problemes; ja sigui per la seva baixa qualitat, per la possible canibalització o per considerar-se com a plagi.
Pas 7
Finalment es posen en pràctica totes les millores i s’observen els resultats en terminis de temps determinats per anar ajustant de manera periòdica i assolir a poc a poc les posicions i els resultats esperats.