SEO OnPage

Perquè una estratègia SEO tingui bons resultats, cal optimitzar tots els aspectes d’un lloc web per tal de garantir que cadascun funcioni en plena harmonia i d’acord amb les bones pràctiques d’optimització.

Aquest treball requereix múltiples coneixements per part d’un equip de professionals SEO que estudiïn en profunditat la pàgina web utilitzant la seva experiència i eines especifiques.

A 2Grow hem creat el nostre servei SEO OnPage , amb el qual pretenem donar una empenta de qualitat a la teva pàgina web i aconseguir que es consolidi als cercadors a través d’estratègies orgàniques.

Noi sorprès

¿QUÈ ÉS EL SEO ONPAGE?

El SEO OnPage és el procés doptimitzar les pàgines d’una web per obtenir millors resultats i posicions en els cercadors i així aconsegueixin més trànsit.

Les tasques inclouen actualitzar el contingut de la pàgina, les etiquetes del títol, les capçaleres, els enllaços interns i molts més factors que afecten el resultat final als cercadors com Google.

portàtil coet

Els pilars del SEO OnPage

El SEO OnPage necessita el desenvolupament dels seus pilars per poder considerar-se òptim. I a continuació t’explicarem de què tracten cadascun d’ells:

Connexió de paraules clau (semàntica)

És clar que el SEO OnPage promou la interacció entre les keywords, per augmentar el posicionament en els resultats de Google, aportant valor a la web i brindant utilitat a l’usuari.

Sense cap dubte, aquest és un dels punts més importants pel fet que les paraules clau són les que utilitza l’usuari per trobar el que necessita dins dels cercadors; cosa que significa que també promouen l’aparició d’aquelles webs que puguin cobrir aquest requeriment.

I amb una semàntica ideal ens referim que totes aquestes paraules claus estiguin relacionades d’una manera o altra i que hi hagi una connexió amb la temàtica principal; doncs aquesta és la fórmula perfecta per aconseguir un contingut de qualitat.

Títols i descripcions òptims

També se centra en l’estudi dels títols que s’assigna a cada contingut, així com la descripció d’aquests; doncs aquest és un dels factors més influents en els usuaris a l’hora de decidir-se per una web o una altra.

La idea és que els títols continguin la paraula clau, a més, sempre serà una bona opció esmentar el nom de l’empresa o marca i incloure paraules que cridin l’atenció, bé sigui amb negretes, majúscules, símbols o emojis.

I, quant a la descripció, resulta indispensable fer esment de la paraula clau i afegir variacions o paraules clau secundàries, sempre temptant l’usuari que entri a la web amb paràgrafs interessants que respectin els límits mínims i màxims.

H1, H2, H3… (capçaleres)

D’altra banda, el SEO OnPage dedica una atenció especial a les capçaleres dels continguts, perquè d’acord amb l’estructuració dels mateixos, Google anirà assignant el nivell d’importància de cada apartat.

La capçalera de més importància és l’H1 i no hauria d’aparèixer més d’una vegada a tot el contingut. Aquest ha de contenir la paraula clau per la qual s’ha de posicionar la pàgina a Google.

Ara bé, els H2 també són capçaleres importants per als motors de cerca, ajuden a Google entendre el context i l’estructura del contingut de la pàgina web i han d’utilitzar paraules clau rellevants, això pot millorar significativament la posició en els resultats.

I en el cas dels H3 la cosa canvia, son utilitzats principalment per estructurar encara més el contingut, sobretot si és molt extens, i com a les capçaleres anteriors s’han d’incloure paraules clau derivades o secundàries ja que faràn millorar els rànquings del motor de cerca.

Imatges òptimes

Les imatges són vitals a qualsevol pàgina web, perquè donen l’aportació visual a l’usuari i fan més interessant el lloc.

El SEO OnPage per a imatges és molt important per diversos factors, entre els més destacats és el de poder aparèixer imatges als resultats de cerca de Google, més del 20% de la quota del total de cerques.

Els treballs principals del SEO OnPage per a imatges se centra en l’etiquetatge correcte de cada imatge i l’optimització de càrrega el que accelerarà la velocitat de càrrega de la pàgina.

¿Per què 2GROW és la millor opció per al servei SEO OnPage de la teva web?

A 2Grow comptem amb experts en SEO que donen el millor de si per garantir que el teu negoci tingui una estructura, elements i contingut d’alta qualitat, els quals treballin de manera harmònica i funcionin a la perfecció.

El nostre objectiu és que la teva web compti amb bases sòlides, però que a més tota la pàgina sigui atractiva, útil, funcional i addictiva, perquè així els usuaris no en vulguin sortir.

Som una agència especialitzada en SEO On Page a Andorra que es manté en constant actualització, ja que pretenem brindar-te el millor dels serveis i potenciar la visibilitat de la teva marca.

Noi portàtil

¿Com duem a terme el SEO OnPage a la teva web?

Tot i que el nostre servei SEO OnPage és totalment personalitzat, i ens ajustem a les necessitats pròpies del cada client, realitzem accions generals que descriurem a continuació:

I

Pas 1

S’executa l’anàlisi a fons de l’esquema del negoci, per saber quins són els objectius; així com les característiques del client, les seues necessitats, comportaments i requeriments.
I

Pas 2

Després es fa una revisió completa de l’estat de la web, amb l’objectiu de determinar-ne l’estat, així com estratègies que estan implementades al voltant del SEO.

I

Pas 3

Investiguem la competència per tal de determinar aquells punts que poguessin servir d’utilitat i guia en la implementació del SEO OnPage a la web.

I

Pas 4

Es realitza un esquema on s’especifica amb claredat l’arquitectura ideal que hauria de posseir el lloc web per ser considerat òptim als ulls de Google i per resoldre les intencions de cerca dels usuaris.

I

Pas 5

Procedim a revisar els enllaços del lloc web, per saber si estan ben categoritzats i si l’estructura és la més idònia.
I

Pas 6

Per altra banda, fem la detecció de contingut que pugui estar generant debilitats o problemes; ja sigui per la seva baixa qualitat, per la possible canibalització o per considerar-se com a plagi.

I

Pas 7

Finalment es posen en pràctica totes les millores i s’observen els resultats en terminis de temps determinats per anar ajustant de manera periòdica i assolir a poc a poc les posicions i els resultats esperats.

Abrir chat
Hola 👋
¿En que podemos ayudarte?